Електропостачання споживачам

ТОВ «ДВ НАФТОГАЗОВИДОБУВНА КОМПАНІЯ» здійснює постачання електричної енергії споживачу.

Для отримання інформації чи консультації з приводу порядку та умов постачання електричної енергії ТОВ «ДВ НАФТОГАЗОВИДОБУВНА КОМПАНІЯ» пропонуємо звернутися до нашого консультаційного центру:

Листом: поштова адреса - 63524, Харківська обл., Чугуївський р-н, с.м.т Есхар, Вул. 152 Стрілецької дивізії, б 16.

Особисто: с.м.т. Есхар, вул. Молодіжна, буд 17 (офіс Абонентського відділу ТОВ «ДВ НАФТОГАЗОВИДОБУВНА КОМПАНІЯ»).

Графік роботи: понеділок – четвер: з 7-00 до 16-45, п’ятниця: з 7-00 до 15-00, обідня перерва: з 11-00 до 12-00.

За телефоном: (05746) 31-113

Електронною поштою: teplo@dvtec2.com.ua.

Формою зворотного зв’язку нашого сайту


Також за вказаними засобами комунікації від споживачів приймаються: питання щодо порядку електропостачання, повідомлення, звернення, скарги, претензії, повідомлення про загрозу електробезпеці. В разі використання електроних видів повідомлення, для надання відповіді необхідно вказувати засіб комунікації та правильні реквізити (електрона пошта, поштова адреса).

Порядок подання споживачами звернень, скарг, претензій, надання повідомлень про загрозу електробезпеці та їх розгляду.

Якщо між сторонами відповідного договору виникає спірне питання, сторони мають вжити усіх заходів, які застосовуються для врегулювання спірного питання, шляхом ініціювання проведення між сторонами переговорів щодо спірного питання, запропонувати можливі способи його вирішення. Під час проведення переговорів сторони мають спільно визначити найбільш прийнятне рішення для врегулювання спірного питання. У разі недосягнення між Постачальником і Споживачем згоди шляхом переговорів, Сторони мають право звернутися із заявою про вирішення спору до Регулятора або його територіального підрозділу та/або передати спір до господарських судів України. Врегулювання спорів Регулятором або його територіальними підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого Регулятором порядку.

Повідомляємо, що споживачі мають право на вільну зміну постачальника електричної енергії, за умови додержання вимог «Правил роздрібного ринку електричної енергії» та діючого договору постачання. Порядок зміни закріплено в «Правилах роздрібного ринку електричної енергії» розділі VI. «Зміна електропостачальника» п.6.1. «Порядок зміни електропостачальника за ініціативою споживача».


1. Закон України «Про ринок електричної енергії»

2. Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 “Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії”

3. Договір між членами оптового ринку електричної енергії

4. Постанова НКРЕКП від 27.12.2017 № 1469 “Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу”

5. Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 № 307 “Про затвердження Правил ринку”

6. Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 № 309 “Про затвердження Кодексу системи передачі”

7. Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 № 311 “Про затвердження Кодексу комерційного обліку електричної енергії”

8. Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 “Про затвердження Кодексу систем розподілу”

9. Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 № 308 “Про затвердження Правил ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку”

10. Постанова НКРЕКП від 12.06.2018 № 375 “Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання”

11. Правила роздрібного ринку

12. Порядок забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання.



Умови постачання електричної енергії споживачам. Умови постачання.pdf

Повідомляємо потенційних споживачів, що станом на поточну дату ТОВ «ДВ НАФТОГАЗОВИДОБУВНА КОМПАНІЯ» тимчасово не пропонує комерційних пропозицій та вартості постачання, не укладає договорів про постачання електричної енергії споживачу. В разі зміни, актуальну інформацію буде подано завчасно (не пізніше ніж за 20 днів до введення їх в дію). Просимо слідкувати за нашим сайтом.



Стандарти якості надання послуг електропостачальника

Електропостачальник забезпечує дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг, зазначених у цій главі. До загальних стандартів якості надання послуг електропостачальника належать: рівень сервісу кол-центру протягом 30 секунд (відсоток дзвінків, з’єднаних з оператором кол-центру протягом 30 секунд) у звітному році - не менше 75 %; відсоток втрачених дзвінків кол-центру (без урахування втрачених дзвінків у меню голосового самообслуговування) у звітному році - не більше 10 %. Загальні стандарти якості надання послуг електропостачальника поширюються лише на суб’єктів господарювання, що отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії та які мають споживачів, кількість яких перевищує 100 000.



До гарантованих стандартів якості надання послуг електропостачальником належать:

1) надання даних про споживання електричної енергії у строк 5 робочих днів з дня отримання звернення споживача;

2) розгляд звернень/скарг/претензій споживачів з дня отримання звернення/скарги/претензії споживача:

у строк 30 днів;

у строк 45 днів, якщо під час розгляду звернення необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу комерційного обліку;

3) розгляд звернень споживачів щодо перевірки правильності рахунка за електричну енергію у строк 5 робочих днів з дати отримання звернення;

4) урахування суми відповідної компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг оператором системи в кінцевому рахунку споживача за електричну енергію (якщо постачання електричної енергії споживачу  здійснюється постачальником універсальних послуг або якщо відповідно до комерційної пропозиції електропостачальника плату за надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії забезпечує електропостачальник) у строк 30 днів з дня отримання повідомлення від оператора системи щодо виплати компенсації;

5) виставлення рахунка електропостачальником (у паперовій або електронній формі) у строки, визначені договором про постачання електричної енергії та/або ПРРЕЕ;

6) виставлення рахунка електропостачальником з правильними даними про ціну, вартість та обсяг спожитої електричної енергії.



Порядок забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій за їх недотримання.

Порядок зняття показів засобів вимірювання та оплати спожитої електричної енергії .



Щодо частки кожного джерела енергії у загальній структурі балансу електричної енергії, купленої для постачання споживачам:

за 2019-2021 р. не купувалось електричної енергії для постачання споживачам, не постачалось споживачам електричної енергії власного виробництва.



Посилання на інформацію про вплив на навколишнє природне середовище, спричинений виробництвом електричної енергії джерелами енергії:

http://necu.org.ua/energy/

https://atom.org.ua/

https://menr.gov.ua/timeline/Vidkriti-dani-.html

https://www.oree.com.ua/

https://ua.energy/diyalnist/dyspetcherska-informatsiya/robota-oes-ukrayiny-za-tyzhden/



Порядок зміни електропостачальника за ініціативою споживача. Детальніше

Порядок подання та розгляду звернень, скарг та претензій. Детальніше

Умови та порядок припинення та відновлення постачання електричної енергії споживачу. Детальніше

Права споживача. Детальніше



Контактні дані оператора системи розподілу у Харківській області:

АТ «Харківобленерго»: (контакти)

АТ «Харківобленерго»: (районні відділення)

Переваги ефективного кінцевого використання енергії споживачами та поради щодо підвищення енергоефективності при споживанні електроенергії

Антимонопольний комітет України

Державне агентство з енергоефективності та енергозбереження України

Міністерство енергетики України

НКРЕКП

АТ "Харківобленерго"

АТ "Укрзалізниця"

НЕК «Укренерго»



Центри обслуговування споживачів операторів систем розподілу:

АТ «Харківобленерго»

АТ "Укрзалізниця"